pondělí 18. listopadu 2013

Taya Hope McDorman

Přezdívka na chatu: Maylu/Connie/Lilek (Podle toho jak jde internet XD)
E-mail hráče: ElfMaya@gmail.com
Faceclaim: Miranda Kerr

Jméno: Taya Hope McDorman
Věk: 20 (29. 08.)
Rasa: Vlkodlak

Postavení ve smečce: Beta
Vztahy: matka Taya, otec Connor, starší bratr Patrik Connor, teta Maya, strejda Adrien, sestřenice Rose Aaren, děda Patrik, babička Isla
Práce: Pekařka s tátou v rodinném podniku
Popis: Je mladší ze dvojčat narozené Taye Forbes a Connorovi McDorman, má o pár minut staršího bratra Patrika Connora. Taya Hope má hnědé vlasy a hluboké modré oči po matce. Její andělská tvářička jako kdyby přesně odrážela její povahu. Je milá a přátelská. Je chytrá a učenlivá. Moc ráda se probíhá ve své vlčí podobě s rodinou. Také ráda pozoruje otce, když vaří a nejraději by mu se vším pomáhala. Nebo ráda dovádí se strejdou Adrienem neplechu. Panenkou ji moc nepotěšíte, má raději plyšová zvířátka, hlavně lemury, nebo světe div se kuchařské náčiní, se kterým pak napodobuje tatínka.
Popis po proměně: Taya Hope je po proměně celý otec. Disponuje dlouhou bílou srstí. Nejvíce zajímavé je na její podobě je dlouhý huňatý ocas. Celkově má vzhled spíše roztomilý než hrůzostrašný. Nepatří mezi velké jedince, taková zlatý střed.
Jako malá byla spíše chundelaté, nohaté vlče.
Historie postavy: Mám štěstí. Narodila jsem se do docela velké a milující rodiny. Mámu s tátou bych nikdy nevyměnila za nic na světě. I když je pravda, že převážná většina rodiny jsou mírní blázni. Ale bez věčného optimismu asi ani pořádně žít nejde.
Vyrůstala jsem ve Faybourne. Místě, o kterém se nesmí vědět svět. Proč? Protože tu je až moc vlkodlaků. Ale i tak. Bylo fajn vyrůstat se svými vrstevníky. Ale i tak nejraději mám tátu. Už od mala jsem s ním trávila v kuchyni. Mám ráda jídlo a jeho přípravu stejně jako on. Ale nemyslete si. Jsem mladá. I já si ráda za rebelčím. A drobné prohřešky kolem mě jenom tak neprojdou. Tak sem tam vysklené okno, sem tam vyděšená kočka k smrti, hlavně ta strejdy Adriena. Co ještě napsat. Moc toho není. Můj život je zatím hodně krátký. Oproti mé rodině. Ale jistě to časem dohoním a snad nebudu mít smůlu.

Žádné komentáře:

Okomentovat